sobota 6. dubna 2019

Ty věty

Autoři učebnic měli by každou větu dobře promyslet. Ne že by tam neměla být žádná, které děti nebudou rozumět. „A potom svezli poslední snopy z polí,“ vyvolá otázku, cože je to takový snop. „Já vím, já vím,“ volá Terka, „to je chlap, kterej si na něco hraje!“. Jo, taky bych koncem léta svezla všechny snoby na jednu hromadu. Člověk ale narazí i na jiné. „Lvi, zebra a sloni se pásli,“ je příkladem hysterické snahy o procvičení shody, neboť lvi se nejen nepasou, ale i mírumilovné pobývání zmíněných zvířat bok po boku i méně bystří žáci naštěstí zpochybní. Když se ale dočtou, že „k ní přišel na večírek a hned ji požádal o ruku“, nezamyslí se, potvory, jak se od nich očekává, nad délkou samohlásky v zájmenech, ale situaci začnou probírat ze všech stran, vyjadřují, jestli to nakonec není lepší než dlouhé randění a prozradí i něco z rodinných historií. Učitel to pochopitelně baví daleko víc než celé gramatika a v duchu děkuje, že jsou učebnicové věty tak nepromyšlené. 

1 komentář:

  1. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat