neděle 12. května 2019

Střípky ze Světa knihy

Omylem vyslechli jsme kousíček trapně oplzlého chystaného románu Vieweghova. Mluvil ještě rozumně, četl ale už nějak bez naděje. Diváky strašil i lákal, když prý začnou odcházet, že nevydá ho. Odešli jsme, ale asi si toho nevšiml. O něco později samotný seděl u stolečku (redaktor odešel na panáka), že bude podepisovat. Nebylo komu, vzpomínal na fronty? Procházející, stářím už malý, Pavel Kohout sděloval vysoké blondýnce, že je to jeho soused ze Sázavy, že ho kdysi tahal… Kam či odkud už jsme nezaslechli. Do hospody těžko, z bahna snad… Opodál u stánku s příručkami, jak neprokrastinovat (čtěte místo práce), mít vše hotovo, i když jste teenageři, užívat si ticho (čtěte v tramvaji) a tak dále, kupoval pro sestru jakousi publikaci mladík z Cesty domů. „A není vám z té práce smutno?“ ptala se prodávající, když si ujasnila, co je to za organizaci. Zarazilo ho to a nebylo. Smutno je z jiných věci. Pak přišla bouřka a knihy se zakrývaly igelity i vlastními těly. Že knižní provoz dotuji knihovním zpozdným, nekoupila jsem skoro nic.


Čumilové

2 komentáře:

  1. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní5/31/2022

    Pan Pedro Kontaktní e -mailové údaje, pedroloanss@gmail.com. To mi pomohlo s půjčkou 200 000,00 eur na zahájení mého podnikání a jsem velmi vděčný, bylo pro mě opravdu těžké snažit se udělat cestu jako svobodná matka, ale s pomocí pana Pedro Když sleduji, jak se moje firma roste silnější a také se rozšiřuje.
    Vím, že vás možná překvapí, proč tu takové věci dávám, ale opravdu musím vyjádřit svou vděčnost, takže kdokoli, kdo hledá finanční pomoc nebo prochází útrapami s jejich obchodem nebo chce zahájit obchodní projekt utrpení ..
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat