neděle 4. listopadu 2012

Pobavil mne lék!


A to se nestává často, že. Mám už to tak v těle zařízené, že podaří-li se mi rychle zahnat nachlazení, přestanu mluvit. „Něco“ prostě zůstane v hrtanu a na hlasivkách a dává o sobě vědět. S učením to podle mého zas až tak nesouvisí, to by bylo podivné, snad i ostuda, kdyby člověk po dvou měsících - ještě necelých s tím vším volnem – nevydal hlásku. Fakt je, že to „trošku“ při učení vadí, hlavně ale vzbuzuji nezasloužený soucit a několikrát za den slyším, zda s takovým!! nachlazením nepatřím do postele. Buďte v posteli s nemluvením, nemám rýmu, nemám kašel, nic. Ale dostávám nejrůznější rady. Mezi nimi rozhodně vede doporučení léku Milgamma N. „Nedej se ale odradit,“ varovala mne kolegyně, která ví o léčení hlasivek mnohé, „když ti budou tvrdit, že je to na syfilis!“ J. Když tohle víte, to vám pak připadá, že se ten lékárník fakt divně dívá. Ve skutečnosti jde o vitaminovou podpůrnou léčbu hlavně při onemocněních periferního nervového systému, o syfilitidě překvapivě na letáku ani zmínka, ale já to upozornění vytrvale posílám dál J. Podle jiného kolegy se taková léčba nazývá „dvě mouchy jednou ranou“!

Žádné komentáře:

Okomentovat