neděle 28. ledna 2018

Když s někdo chová krásně...

Mám potřebu podělit se o zážitek, o pocit, i když se mě na něj nikdo neptal. Vyprávím ho všude – z očí do očí, na FB, tady taky. Před prvním kolem jsem hlasitě prohlašovala, že postoupí-li proti Zemanovi Horáček, volit ho budu, ale dost se sebezapřením (důvody jsou dávno jedno, po tom, řeknu dál, ještě víc). A pak mi spadla brada a koukala jsem, co v těch čtrnácti dnech dělá, jak pan Drahoše podporuje, nejen billboardy, jak s ním chodí na debaty… To by mnoho lidí nedokázalo. Takový důkaz, že mu jde skutečně o věc. (A samozřejmě obdiv i Hilšerovi, jen jak by volit jeho bývalo trošku snazší, tolik mě to asi nepřekvapilo.) I jsem mu to napsala. Já vám na sobě najednou úplně fyzicky cítila, že když se někdo ve společnosti viditelný chová slušně, čestně, příkladně… prostě normálně hezky, taky vás to najednou nutí chovat se líp. Pro tohle je hlavně škoda, že tam ještě nějaký čas bude strašit prolhaný, hulvátský alkoholik. A velkou bezmoc cítím, když okolo sebe slyším důkazy, jak moc znamenaly ony billboardy se slovíčkem „stop“.

1 komentář:

  1. Anonymní2/01/2018

    Búúú húúú, nekonečný příběh.
    Pan Horáček si tak leda počítá, na kolik ho vyšla promarněná investice, to je vše. Když si vzpomenu na předloňské podzimní Staroměstské náměstí, na Hilšera, jak šel v průvodu se "sochou" ve tvaru exkrementu s hlavou presidenta na Hrad, volal "Miloš mi p...", tak to by byl president, nádhera! Vy si myslíte, že když je někdo mladý a hezký, že je to nějaká kvalifikace na funkci presidenta?
    Alena
    Alena Z.

    OdpovědětVymazat