pátek 19. října 2012

Silné vazby na prezidenty

Nijak zvlášť prezidentské volby neprožívám a myslím, že ani nebudu, ale nikdy bych si nepomyslela, že budu mít „silné vazby“ na někoho na tak vysoké pozici :)). Pravda, ještě tam nejsou, tak spíš na kandidáty či potenciální kandidáty. Znám se s dcerou J.F., s T.O. jsem chodila do třetí a čtvrté třídy - i když dneska se mě kolega ptal, jestli jsem si jistá, že to nebyl nějaký jiný Japonec, že on je nedokáže úplně rozlišit :)) - a V.F. jsem kdysi tlumočila. Studentům scénografie z různých zemí přednášel o Rusalce a oči se mu v tetování propadaly. A to nemluvím o tom, že nejlepší kamarádka kdysi dávno pracovala v Protokolu pro V.H. To byly doby, kdy stačilo, aby se do vás na Manhattanu zakoukal bývalý disident a čersvý politik J.R a mohla jste mezi střední a vysokou zamířit a Hrad. Uvidím, jak ty svoje „kontakty“ ještě využiju!
Nedá mi to ještě a připojím minihistorku se jménem onoho bývalého spolužáka. Chtěla jsem po studentce, aby mi anglicky vysvětlila, co si o přímé volbě myslí. Pustila se do toho: „Někteří kandidáti jsou opravdu zvláštní. Třeba ten... no ten no... Murakami!“ Je to tak - pletou se!

Žádné komentáře:

Okomentovat