neděle 23. prosince 2012

Na poslední chvíli


Dávno tomu, bydlela jsem ještě u maminky J, koupila jsem si malou kuchařku s názvem „Vánoční cukroví na poslední chvíli“. Byla jsem holka prozíravá, přesně jsem odhadla, co budu v životě potřebovat. Tatínek se tenkrát ptal, existuje-li také kuchařka „Vánoční cukroví včas“, po ní jsem ale nikdy nepátrala, protože k čemu by mi byla. Tak i před chvíli ohřála jsem smetanu a rozpustila čokoládu na lanýže. Okořenila skořicí, mletým zázvorem a muškátovým oříškem, přičemž jen těsně minula má ruka pytlíček se směsí na mleté maso. Jasně, ráda zkouším netradiční, ale přeci jen… . Okořenila bych i mletým hřebíčkem, kdybych tak jen viděla to dobře viditelné, stěží přehlédnutelné místo, kam jsem dnes skleničku s ním postavila. Ano, býval v plastovém sáčku, leč ten odpoledne cípkem uvízl pod pánvičkou na rozpálené plotýnce J. Lanýže nebudou poslední na poslední chvíli, musím něčím přebít tu nepovedenou vánočku. Ať žijí svatvečery a svatnoci. Dobrou noc a hezké Vánoce!

1 komentář:

  1. :-)) odvolávám, že mám nejčerstvější cukroví... já dokončila už včera... jsem břídil :-))

    ale vánoční příběhy miluju, je skvělé, co všechno se v rodinách odehrává! Já se kupř. už hodinu připravuju na balení darů- otevřeli jsme si šampáňo, co donesla odpolední návštěva... tak nevím.Až dopiju, tak ty dary už opravdu nemám šanci najít :-))

    hezké Vánoce- a hlavně VESELÉ- ať je nač vzpomínat!! ;-)

    OdpovědětVymazat