čtvrtek 13. prosince 2012

Roztrhl se pytel

 
s akcemi, ze kterých na poslední chvíli vypadávají lidé, a tedy zvou se na ně lidé jiní. A nějak to tak vychází, že jsem se v poslední době několikrát zvala já!! Minulý týden nečekaně v Ypsilonce, ve středu mohla jsem jet do divadla do Pardubic, to jsem ale včas zhodnotila své síly i časy zpátečních vlaků, a včera v Salmovské literární kavárně na koncertu kvartetu Jakuba Šafra a s nimi zpívající Petry Ernyeiové. Objev pro mne, krásný objev. Swing především. Když mi Zuzka, která na ně chodí už roky a vzala mě jako náhradnici s sebou, říkala,  že to jsou takoví chytří swingaři, úplně mi nebylo jasné, co má na mysli. Brzy pochopila jsem - kromě výborné hudby a zpěvu ještě vtipné, neotřelé, nijak vykecávající se průvodní slovo.

A navíc - přemýšlela jsem, kde jsem zpěvačku viděla... vídávala. Opět to bylo na Zuzce: Petra spolu si se svoj sestrou založily palačinkárnu, crepérii jménem Galetka. Na trhu na Náplavce stávaly u stánku obě, teď až do Štědrého dne jsou na Náměstí Republiky - na vánočních trzích Na Celnici.
Takhle vypadá zpěvačka, swingařka, bluesařka, podnikatelka v palačinkách, ta vlevo:
 
 
 
A v neděli stejně nečekaně na Oblomova do Dejvického, přestavení stoleté, které už po derniéře mělo a zase se vrátilo, viděla jsem ho někdy před deseti lety. Pamatuju si pramálo, na Trojana, Myšičku a další se těším.
 
Vypadávají i mně lidé, tak kdyby chtěl někdo na pondělí dva lístky do Dlouhé na Tři mušketýry, představení to podle všech, co viděli, výborné, tak nechť se ozve :).

Žádné komentáře:

Okomentovat