čtvrtek 31. října 2013

Poznáme se podle tašky od Rosy :)


Tahle taška už tu jednou byla. Tak teď aktualizace, aby bylo jasné, jak se má u mě krásně, jak ji rozmazluji, na kávičku s sebou beru.… třeba když jdeme s Martinou z Barrandova do cukrárny. (Pravda je, že jsme byly (zatím) jednou a ta fotka je navíc z úplně jiného dne, ale to nemusí všichni vědět, že).

Když si člověk-já píše blog, může sám sebe tisíckrát přesvědčovat, že to dělá jen a jen pro sebe, ta tajemná naskakující čísílka mu stejně vrtají v hlavě. On to někde čte? Co ho k tomu vede a proč a jestli se vrací a co si asi myslí… Ne, ne, nečte to nikdo, to jen internetoví skřítci pro potěšení své a pisatelů trousí po blozích čísílka a po nocích vymýšlejí vtipné komentáře, aby tu udělali radost, tu přivedli k zamyšlení, tu si prostě v hlavách ješitů zavrtali. Takže klídek, nečte to nikdo, piš si, co chceš. … A pak najednou podepíše se jedna neviditelná virtuální skřítka jménem Martina a co mě prý zavedlo na Barrandov a já, že tu bydlím… A ona taky! Dost možná se nevirtuálně potkáváme u nás v Albertu či jinde, pojďme se tedy potkat úplně, úplně doopravdy, navrhuje. Souhlasím bez váhání. Ale jak se poznáme? Prý ať si vezmu tašku od Rosy a bude jasno. Taky že jo! Ještě před tím, cestou do zmíněné cukrárny, zavrtá mi trošku hlavou něco trošku jiného, totiž jestli si budeme mít co říct. Přeci jen, vždyť se vůbec neznáme. Zbytečné obavy, ukázalo se, a bylo to moc příjemné, uplynul od té doby už víc jak měsíc a pořád ráda vzpomínám. Co jsme si povídaly? … Tak.. ehm… hodně času jsme strávily probíráním různých blogů J (ale kromě toho jsme se bavily i úplně normálně… chvilkama). Pro mě navíc byly nové, překvapivé a úsměvné momenty, kdy jsme začala něco vyprávět a Martina reagovala, že to ví, že o tom jsem přeci psala. (A bavila se se mnou i potom, jsem velmi bystře nahlas zauvažovala, jestli Beroun leží na Labi J). Svoji první nevirtuální čtenářku, co tajně po nocích přidává číslíčka a snad už je taky zpátky z lázní, moc zdravím. A nejen ji!

Žádné komentáře:

Okomentovat