pátek 11. října 2013

Trénink na pekaře



Můj synovec, až bude velký, chce mít pekárnu. Bude se jmenovat „Všechno možné“, prodávat bude hlavně bagety a já nebudu mít slevu, ale koláče i housky mi prodá za míň peněz. Ten sen ho drží už strašně dlouho a nejvíc se projevuje v náruživém přání dostat od Ježíška cukrárnu. Před pár dny pod mým dozorem hráli si pětiletý s tříletou u dětské kuchyňky, že pečou dort. Jak ale zapojit roční sestru? Dlouhého přemýšlení netřeba: „Barunka by mohla být PLECH!“ :). Že se do toho zrovna nehrnula, nabídla jsem se sama jako plech zástupný, to ale nepovažovali za dobrý nápad - já bych se přeci do trouby nevešla. (A včera v obchodě přesvědčoval nějaký chlapeček maminku, že by měli jít k vedlejší pokladně, protože tam je menší kolona.) Já vím, že každý má příkladů habaděj, přesto je vždycky dojemná ta dětská fantazie.

Žádné komentáře:

Okomentovat